3 nätter kvar!

Nu har jag bara 3 nätter kvar att jobba och sedan vill jag aldrig mer ha ett nattjobb. Åtminstone inte som tidningsbud! Jag har hört massor av folk som tycker att det är ett toppenjobb och jag tror säkert att det är det, för dem, för mig är det mest en plåga... Det ska bli så skönt, så skönt att få sova på nätterna igen...

 

För övrigt har jag varit väldigt i farten hela dagen idag, eller rättare sagt igår, fredag. Gick upp vid 13-tiden och åkte sedan iväg och shoppade i några timmar tillsammans med yngsta dottern. Det var framför allt skor till bröllopet men även lite annat också när vi ändå var igång. Var hemma ganska sent men resten av eftermiddagen och fram till långt efter midnatt satt jag och sydde på en av tärnklänningarna. Tänk så mycket jobb det är för ett bröllop! OCH om en vecka är allt över... eller kanske jag skulle säga att det är då det startar...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits