ont i halsen

Blä, jag har haft ont i halsen i flera dagar och det blir inte bättre. Nej, jag tror inte att jag fått svininfluensan, bara vanlig förkylning. Det är ju inte så konstigt att man blir sjuk i det här fram-och-tillbakavädret. Det är i alla fall jätteskönt att det är fredag i morgon så att jag får en chans att vila ut i helgen.

Fast när jag tänker på saken så vet jag inte hur mycket vila det blir egentligen. Min kära lillebror fyller 45 år på söndag och om vi är friska så ska vi naturligtvis åka och fira honom. På lördag har jag frissan också när jag tänker efter... Nåja, det blir nog bra.

För övrigt så ska jag ha med Marcus till jobbet på måndag. Han är 3 år och 9 månader nu så det finns en hel del energi i den lilla kroppen. Men det blir ändå mysigt med en Marcus-mormordag.

Nej, det får bli ett kort inlägg, bättre att se till att hundarna kommer ut så att jag kan gå och sova. Peter är nämligen sämre än jag så han har redan krupit till sängs. Natti natti

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits