köksstillestånd idag

Idag har jag klarat av en av 3 arbetsdagar den här veckan. Så skönt, så skönt, så....

Vi tog en snabbis nere i centrum innan jag kom hem idag, mötte Peter där nere. Jag var in en sväng för att leta efter en ny bikini men det fanns inget som jag gillade. Jag hittade däremot en jättesöt solklänning på rean, 149:- på Lindex. Helt perfekt.

Hemma blev det den eviga grillade kycklingen med potatissallad och baguette till middag. Snacka om att våra middagar känns enformiga nu. McDonald's, Pizza eller kinakäk. Alternativt kyckling och potatissallad... suck! Var lite sugen på Thaimat som omväxling idag men när jag gick förbi för att kolla vad de hade så var det en skylt "Stängt varje måndagar", tjusig svenska ;-) Ja, så det fick helt enkelt bli kyckling.... igen. Åh vad jag längtar efter riktig mat!

Det är mer eller mindre stillestånd på köksbyggandet idag. Tack o lov! Jag och Sandra tömde de sista tre skåpen och Peter tar väl ner dem men det är allt vi orkar idag. Underbara Tomas och Linda lovade att komma och hjälpa till i morgon igen. De var beredda att komma även idag men till slut bestämdes det att de skulle "få" vara hemma i stället. I morgon lär väl i alla fall stommarna vara uppe och sen är det ju bara resten kvar...

Kommentarer:
Postat av: Linda

Ingen fara murmia, vi ska jobba på så fort vi bara orkar!

Postat av: Linda

Jag vet! Hehe naturlig fallenhet!

2009-07-07 @ 15:54:03
URL: http://skimra.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits