tungt...

Just nu känns det oerhört tungt att behöva jobba.... Kroppen skriker efter semester NU!!! Samtidigt så vet jag ju att jag kommer att tycka att det är skönt att det inte tar slut för fort, börjar jobba i augusti igen och inte i slutet av juli som jag brukar.

Fast just nu är det riktigt, riktigt tungt. 9 arbetsdagar kvar, eftersom jag tänker jobba onsdagen den 8/7 som sista dag. Det finns i och för sig att göra här på kontoret och jobbet i sig är ok, ibland till och med riktigt roligt... men solen skiner ju ute! Just nu är det faktiskt så att man får ta av sig koftan när man går ut och sätta på sig den igen när man kommer in igen. Snacka om omvända världen.

Ibland är det faktiskt lite bra att vara rökare i alla fall... man får ju komma ut med jämna mellanrum i alla fall.

suck.............................................................................................................................................................................................................

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag tycker det är dåligt att vara rökare i alla väder.. tyvärr.. men jag tycker ändå synd om dig murmia, som måste vara inne sånna här dagar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits