tystnad

Jag var ute med hundarna för en stund sedan och det låg en stor tystnad över hela området. Stilla och lugnt och inte ett ljud någonstans...

Vi hade en väldigt lugn midsommarafton! Jenni och Frida var här och Sandra stannade hemma trots att hon var bjuden på fest. Vi åt en massa gott, alldeles för mycket och satt sedan mest och pratade. Peter körde hem Jenni och Frida vid 23-tiden. Jag tror att jag somnade i soffan omkring 23.30, varpå Peter jagade in mig till sovrummet. Sedan sov jag gott hela natten och vaknade klockan 10.00 idag. Pigg och fräsch! Det känns skönt att vara i form en sån här dag då man vet att det är ganska många som inte är det...

Det verkar som om vädret är på väg att vända också, det är ganska varmt ute idag och jag såg på SMHI att det skulle bli sol och varmt senare i veckan.

Nu ska jag plocka ur ännu ett skåp i köket och sen vet jag inte vad vi hittar på resten av dagen. Zalle kommer hit och ska äta middag i alla fall. Vi andra får äta rester av oxfilé och allt annat men vi måste väl köpa kyckling eller nåt till honom eftersom det måste vara halal. Ack ja...

Det känns ändå som om det är en skön dag på gång...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits