undrar om jag börjar bli senil eller...

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit borta i några timmar. Vi har haft en mycket intressant kväll. Vi åkte iväg direkt efter jobbet, hann bara slänga i oss varsin varmkorv innan vi åkte. Vi var på Roslagsvingars öppet hus. Det är ett medium som kommer från England ett par gånger om året och håller workshops och privata sittningar för de som är intresserade. I kväll var det dock öppet hus och det är gratis, det enda man betalar för är fikat. Vi har varit där några gånger och det är lika intressant varje gång. Den här gången fick vi till och med ett meddelande från Peters lillebror, Michael. Det hade vi inte alls räknat med men det var trevligt.
Jag vet att det finns massor med folk som inte alls tror på sånt här men alla får tro vad de vill. Jag behöver inte skriva så mycket mer om det nu, om någon är intresserad av vad jag tror så kan ni läsa det inlägg som jag skrev den 19/4.


Nu när jag kom hem så kändes det som om det var evigheter sedan jag tillbringade en kväll hemma. Nu var det ju inte så men eftersom vi var ute och for onsdag-fredag förra veckan och även igår kväll så kändes det så. Problemet var bara att det tog mig över en halvtimme att komma på vad vi gjorde igår kväll. Undrar om det är tecken på att man börjar bli senil.... eller möjligen på att det är lite mycket just nu... hmm. Vi var ju och grattade Frida som fyllde år igår!

På tal om att fylla år och ålder. Ikväll så pratade någon om en man som inte längre var ung utan äldre, ungefär 40 år. VAD MENAS MED DET??? Är man gammal efter 40??? Då är det väl lika bra att flytta in på hemmet på en gång! Jag känner mig verkligen inte gammal och jag fyller 4**************9 om 2 veckor. Fast jag är ju ung till sinnet förstås ;-)

Peter gick ut en långpromenad med hundarna så jag får så lyxigt så jag kan hoppa i säng på en gång och det tänker jag göra nu...


Kommentarer:
Postat av: Linda

Man är aldrig äldre än man känner sig murmia, men de kan inte menat det som gammal över 40.. det tycker inte jag att man är i alla fall!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits