bara lite hundtröjor

Jag vet att det var evigheter sedan jag skrev något och jag tänker inte göra något långt inlägg i dag heller. I dag kommer det bara lite bilder på några av mina hundtröjor som jag stickar och säljer. Nedanstående tröjor är för hundar på ca 2-4 kg. Den översta är dock för den absolut allra minsta valpen. Fler tröjor är på gång...






Den här har en jätteläcker färg som inte riktigt kommer fram på bild









En av mina favoriter nedan



Den här är lite annorlunda, garnet är köpt utomlands

Den här har jag faktiskt inte bestämt om jag ska sälja än, det ska till ett bra bud för det ;-)



Här modellar Brutte i den här tröjan, den är alltså inte använd bara provad för att se passformen... söt tycker jag


Kommentarer:
Postat av: Lena &Jolly

Jättefina tröjor...

Jag har köpt liknande garn och undrar om du blandar med en annan garn och vilken storlek på stickor?



MVH Lena

2010-01-23 @ 21:26:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits