bra helg

... fast den skulle förstås ha varit ännu bättre om den varat i några dagar till. Igår gjorde jag inte många ryck på hela dagen, satt mest och läste och tog det allmänt lugnt. Idag har jag däremot gjort massor av nytta, städat sovrummet ordentligt, burit ner en massa köksgrejor till undervåningen osv. Sen har jag äntligen plockat upp min nya dator som jag köpte för ungefär en månad sedan. Den har stått i kartongen och har inte ens varit öppnad förrän idag.

Så just nu har jag två stationära bredvid varandra. Ganska bekvämt faktiskt, kan göra saker på båda samtidigt. Fast tanken är att den gamla ska skrotas när allt väl är överplockat till den nya, när det nu blir av.

Så,  en ny dag i morgon och en ny arbetsvecka. Det blir nog bra, trots att jag just nu inte direkt längtar efter att jobba. Det är (nästan) alltid bra när jag är där men just nu känns det lite motigt att det är måndag i morgon IGEN.

Kommentarer:
Postat av: Jenni "Luna" Söderlund

Skönt att du har haft en bra helg ^^



Jag SKA måla era skulpturer nu i sommar!!! jag kommer ju att ha en massa tid trots allt OwO


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits