Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Hej, hej... Jaha, så ska man prova på det här också! Det är första gången för mig... Vad jag kommer att skriva om i framtiden vet jag inte riktigt än men det blir nog allt möjligt. Just idag är det en grå dag i Stockholm, jag sitter ensam hemma eftersom familjen har åkt iväg på en kryssning till Åland. Jag kunde inte följa med eftersom jag ska jobba inatt. Jag har ett TILLFÄLLIGT jobb som tidningsbud, ett sommarvikariat som jag inte kunde tacka nej till trots att jag ville. Har varit arbetslös ett drygt år och om jag hade sagt ifrån det här så hade jag riskerat att förlora min a-kassa. Att jobba som tidningsbud är säkert bra för många men inte för mig.. lever i någon slags dimma känns det som, är ständigt trött. Nåja, det är slut den 9:e augusti och jag har ett par andra jobb på gång så jag hoppas att det kommer att lösa sig. För övrigt består mitt liv just nu av bröllopsplanering! Min äldsta dotter ska gifta sig om 3 veckor (själv är jag 45 år), jag syr brudklänningen och tärnklänningar. Nu går jag ner och fortsätter att sy...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits