Tjejkväll på gång!

Om en timma ska jag gå upp till min dotter. Hon tror att jag ska komma med gardiner till hennes nya hus men efter en liten stund så kommer det att drälla in ett gäng med tjejer. Vi ska ha en lugn tjejkväll, i stället för möhippa. Hon har sagt ifrån och vill inte ha någon möhippa men något kände vi att vi ville göra i alla fall... Jag tror att vi blir ett 10-tal och alla har gjort något gott att ta med sig. Blivande brudgummen är invigd i saken och kommer att behöva åka ett ärende strax innan. Han får ägna kvällen till att vara barnvakt åt sin syrras tre barn. Vi andra kommer att äta gott, kanske sjunga lite karaoke, bubbla i deras bubbelbadkar... det blir nog mysigt!

Idag lyckades jag förresten få parkeringsböter! Helt hopplöst eftersom jag är totalt pank! Nu måste jag lägga undan den boten en månad annars kan jag inte köpa någon klänning till bröllopet... SUCK!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits