försvunnet inlägg... igen

fast den här gången är det borta på riktigt. Jag skrev ett långt inlägg tidigare ikväll men precis när jag skulle publicera så låste sig datorn. Stor suck! Det fåniga är att jag köpte en ny dator för ett par veckor sedan men den står fortfarande ouppackad i sin kartong... har varken haft lust eller ork till att ta itu med den. I det här huset så står de stationära datorerna igång dygnet runt, därför är det så lätt att sätta sig vid dem om man bara ska kolla mailen eller läsa tidningen. Den bärbara stänger jag ner om jag inte använder den men annars är ju den enklast och skönast att jobba med...

Nåja, det blir inget inlägg ikväll trots allt, åtminstone inte som jag tänkte. Får göra det en annan dag.

Kommentarer:
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Uschh ja det där med inlägg som försvinner är hårt, har också råkat ut för detta en hel del gånger :(, men nu när vi har ny dator så sparas dom ändå bara att dem inte blir publiserade. Tur är väl det


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits