Ännu en bra dag

Vaknade mer normal tid idag, typ 09.30 och det var skönt. Solen strålade hela dagen och det var underbart skönt ute i solen. Jag hade gott om energi idag också. Sydde klart namnet på dopklänningen bl.a. Var även iväg en snabbsväng till Täby centrum med Linda, det var jättemysigt även om det blev en snabbis bara... Får ta en längre tur en annan gång.
I morgon är det barndop och jag kommer att få gå dit som gäst till 100 %, fantastiskt. Det känns alltid som om jag ska vara med och fixa inför allt som sker (inte åt Tomas och Linda utan allmänt) men inte den här gången. Det ska faktiskt bli jätteskönt och väldigt, väldigt trevligt. Jag ser fram emot dopet. Nu ska jag krypa i säng...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits