shopping och kräftfest!

Idag har jag fått en himla massa gjort! Jag och två av döttrarna åkte till Täby centrum på dagen. Jag var ju tvungen att hitta något att ha på mig till bröllopet... Döttrarna var smakråd när jag provade i princip varenda klänning som fanns i hela Täby centrum. Det var helt hopplöst, jag hittade absolut ingenting. Det fanns ju några som kunde gå an men inget som kändes riktigt bra. Som brudens mor så vill jag ju gärna känna mig lite fin också.. Till slut åkte vi till Arninge i stället och jag gick in på "Lucas och Kajsa", där hängde den perfekta klänningen! Som tur var fanns den i min storlek och jag blev jätteglad! Härligt!!! Sen hittade jag snabbt skor som passade till också, det tog bara några minuter för omväxlings skull. Kom hem efter några timmar och fick lägga mig på soffan en timma och vila, förkylningen är fortfarande jättejobbig.

 

Nu ikväll har vi varit uppe hos dottern och blivande svärsonen på kräftest. Skönt med en kväll när vi kunde sitta ute utan att frysa ihjäl!. 3 kg kräftor på 5 personer lyckades vi sätta i oss (ingen middag ikväll inte!). Jag måste ju säga att det är väldigt praktiskt nu när de har flyttat upp till vårt område... bara att gåöver vägen för att komma hem!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits