Bra dag!

Idag var det en jättebra dag på jobbet. Det brukar normalt alltid vara bra dagar på jobbet men jag hade en svacka i slutet av förra veckan. Idag var chef-C där också och de dagarna brukar vara extra bra.

Hon var inte arg på mig utan lovade att hjälpa mig över min telefonskräck och det tycker jag låter toppen för jag vill ju inte vara så här. Jag vet dock inte riktigt hur jag ska handskas med de samtal jag ännu inte har ringt, uppgifterna som jag skulle söka fram men som jag inte har klarat än. Jag bet ihop direkt i morse och ringde på en gång, kom till en telefonsvarare som sa: "just nu är det många som ringer..." eller något liknande, varpå jag la på luren... SUCK! I morgon hinner jag i alla fall inte ringa för jag har en hel del annat som måste fixas så åtminstone kan jag känna mig "säker" i morgon. Jag måste fråga hur jag ska göra med det sen.

Hade lite ärenden på vägen hem, åkte förbi Jenni bl.a. så jag var inte hemma förrän vid 19-tiden. Sandra och jag var ensamma hela kvällen för Peter är bortrest på kurs och kommer hem på onsdag kväll. Vi har precis haft ett långt telefonsamtal och nu ska jag strax krypa i säng.

Kvällen har jag för övrigt tillbringat med att ta hand om räkningar och annat nödvändigt. I morgon kväll tänkte jag försöka röja lite här hemma. Jag har haft dåligt med energi den senaste tiden men ikväll börjar jag känna hur den återkommer. Sen är det trevligt för Peter och komma hem om det är lite mer städat också -han dammsög i och för sig hela övervåningen i lördags men det dras ju in hela tiden av hundarna om inte annat.

Nehej, nu kryper jag i säng!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits