Brutna revben och färgat hår

För någon vecka sedan så bröt jag minst ett, kanske två revben. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort, antingen genom hosta, nysningar eller också hände det något när jag var uppe på vinden. Det är typiskt mig att slå i någonting men inte tänka så mycket på det när det händer, sedan står jag där med jätteblåmärken eller nåt. Fast den här gången tror jag att jag har hostat sönder revbenen. Det har jag gjort en gång tidigare men den gången kände jag direkt när det hände.

Den här gången kunde jag bara konstatera helt plötsligt att jag hade brutit dem/det igen. Sen är det så att efter en dryg vecka så är då som det gör som mest ont. I natt har jag knappt kunnat sova, så fort jag har rört mig så har det gjort ont. Det gör ont att ligga, det gör ont att sitta, det gör ont att stå, det gör ont att gå! Stackars, stackars mig....

Idag råkade det bli hårfärgningsdag här hemma. Jag skulle färga mitt hår och Sandra ville färga sitt underhår svart. När Sandras hår var klart så var det så mycket färg kvar så vi ropade in far i huset. Han ställde upp och är nu återigen svarthårig ;-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits