Fylld av energi

Jag slocknade förstås igår kväll, någon gång före klockan 22 och har råkat sova påklädd hela natten ;-). Nåja, så kan det gå. I morse vaknade jag i stället vanlig tid men gick inte upp förrän strax före klockan 7, det var omöjligt att ligga kvar.

Idag känner jag mig i alla fall fylld av energi. Jag har redan tvättat fönster utvändigt i vardagsrummet, hunnit göra en checklista för packning av material på jobbet (är förresten ledig idag), deklarerat och nu ska jag ta itu med fönster i vardagsrummet på insidan. Jag har så mycket energi just nu att det är knappt att jag hinner med mig själv... ;-)

Det är bara att hoppas att det håller i sig hela dagen också...

Kommentarer:
Postat av: Linda

Nice! Kom och städa hos mig också mamma - krav


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits