seg idag

Känner mig riktigt seg idag efter dagen igår. Jag åkte hemifrån klockan 06.30 och hämtade min kära chef/kusin. Vi åkte sedan ner till Jönköping, eller rättare sagt Huskvarna (det är tydligen lite känsligt det där, trots att man nog måste vara infödd för att veta var gränsen går).

Vi var på besök på ett företag hela dagen. Jag var mest med som chaufför och företaget hade ordnat jättefint för mig med ett eget litet kontorsrum där jag kunde jobba under hela eftermiddagen. Vi åkte hem igen på kvällen och jag var hemma här i huset ca 00.30. Det blev närmare 100 mil för mig tur och retur (eftersom det är nästan 10 mil till chefen också) och en lång arbetsdag.

I morse tog jag mig lite sovmorgon och det var nog tur. Hade mycket att göra på jobbet idag men nu när jag kommit hem så känner jag hur trött jag är. Jag har ont i revbenet och i ryggen också (gnäll, gnäll, gnäll). Ryggen gör antagligen ont för att jag överkompenserar för revbenet.

Idag har det varit ganska kallt ute, fast det kanske bara är för att jag är trött som jag tycker det.

I morgon och på fredag ska jag gå på kurs! "Kvinnlig förhandlingspsykologi" heter den. Jag gick samma kurs för 4 år sedan och det var den absolut bästa kurs jag någonsin har gått på. Jag blev verkligen jätteglad när jag fick besked om att jag skulle få gå den igen. Jag ser fram emot två riktigt härliga toppendagar! 

Kommentarer:
Postat av: Linda (dotter)

Momma, jag vill också gå den kursen! Ha så kul, du kan ju ringa någon gång under dagen :-) Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits