Snacka om bortglömd blogg...

Den senaste tiden har jag följt mina döttrars bloggar och så blev jag sugen på att skriva själv... Jag blev lite sur när jag upptäckte att namnet "linjensan" var upptaget på blogg.se, ända tills jag gick in för att kolla vem det var och upptäckte att det var jag själv!!!

Tydligen, så skrev jag i den här bloggen för drygt 4 år sedan men jag kommer inte ihåg när jag gjorde det!  Jag kommer naturligtvis ihåg händelserna men inte att jag skrev om dem. Jag vet inte heller vad det var som gjorde att jag plötsligt slutade att skriva heller... Undrar om jag är på väg att bli senil eller nåt ;-)

Nåja, efter ett litet uppehåll är jag då tillbaka i den stora bloggvärlden. Vi får väl se vad som kommer att hända på den här sidan. Känner jag mig själv rätt så lär det bli en hel del inlägg men antagligen om helt olika saker från gång till gång.

Kommentarer:
Postat av: Jenni "Luna" Söderlund

"Efter ett litet uppehåll" XD LITET uppehåll på 4 år? fnissar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits