Trött och ont

Jag är så himla trött att det känns som om jag skulle ramla ihop i en liten hög. Det hänger väl naturligtvis samman med att jag inte har sovit så bra sedan ett par veckor tillbaka. Jag har så ont i mitt brutna revben och det känns speciellt på nätterna när jag rör mig i sängen. På dagen är det lättare att undvika de rörelser som gör ont men på natten tänker man ju inte efter hur man rör sig. Jag vaknar i princip varje gång jag rör mig och jag är normalt en propeller i sängen.

I morgon får jag automatiskt lite sovmorgon i alla fall. Jag ska åka in till Stockholm på morgonen och leverera lite material till ett ställe.

För övrigt har det nog inte hänt så mycket och jag är alldeles för seg för att skriva något just nu, så det är väl lika bra att jag slutar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits