midsommarafton

Jaha, då var det midsommarafton igen. Kan ju inte påstå att vädret känns speciellt lockande. Jag var precis ute med hundarna och det var ärligt talat skitkallt! Lite hopp kanske det finns ändå, jag såg på himlen att långt bort så verkade det finnas små hål i alla de gråa molnen. Liiiite sol skulle ju inte skada tycker jag. Kollade SMHI tidigare och det verkar ju som om det finns lite hopp om bättre väder i nästa vecka i alla fall, det skulle ju vara skönt för alla som går på semester nu.

Vi ska nog inte göra något speciellt idag. Jenni och Frida kommer senare på eftermiddagen och då grillar vi men annars blir det nog lugnt. Jag tror att Sandra skulle stanna hemma också. Vårt hus är inte direkt i skick för att bjuda hem folk till just nu. Längtar tills allt blir färdigt!

Det börjar kännas i kroppen att det snart är dags för semester. Peter jobbar 1,5 vecka till och jag jobbar nog 2,5 vecka till, tänkte inte gå på en fredag utan jobbar nog sista dagen en onsdag, känns lite lyxigare så. Det blir nog ganska bra att ha en lite senare semester i år, då tar den inte slut så fort ;-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits