Bilder från igår m.m.

Här kommer några bilder från dopet igår.
Alla sitter fint, Oliver i fasters knä, Sandra syns knappt, Marcus i mammas knä och Tomas


Prästen, eller biskopen var det ju, välsignar Oliver och Marcus funderar på vad hon sysslar med


Fast nu börjar Marcus tycka att det här blir långtråkigt, han vill mycket hellre städa upp psalmböcker än att sitta still. Konstig att inte mamma fattar att han har annat att göra...


Sandra sjunger så vackert "Håll mitt hjärta"


Senare sjunger Linda och Tomas



Det var väl fina bilder!

Idag har jag, Peter och Sandra varit på IKEA i Barkarby. Vi var ju inte direkt ensamma där. Efter att min man har kontrollerat varenda pryl som fanns på vägen så kom vi till slut fram till målet som var köksavdelningen. Vi kollade på olika kökslösningar med luckor osv. Planen är att bygga om köket inom en SNAR framtid. Ska bli kul men antagligen väldigt jobbigt eftersom det lär bli rörigt ett tag.

Tja, så var den här långledigheten slut också. Jag har ingen riktig koll men det känns som om det dröjer ett tag tills nästa... hmm, är det någon mer storhelg före midsommar tro......? Får kolla upp det när jag orkar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits