seg

Har känt mig så otroligt seg och energilös idag, trött och hängig. Jag undrar om jag möjligen har en förkylning på gång? Peter och Sandra är dåliga men båda har jobbat ändå, Linda har också varit förkyld. Även om jag inte känner något speciellt så kan det ju vara något i kroppen... Nåja, det går säkert över.

Så himla skönt att det är kortvecka den här veckan! Bara två dagar till att jobba och sen är det ledigt i fyra dagar igen. Jag fick höra idag att vi ska ha stängt på fredag, underbart! Min kära lillebror har lovat att komma upp på fredag och hjälpa oss att få hem lite material. Vi behöver golvplattor till köket och en väldig massa virke för att göra om staketet på balkongen. Jag ser så himla mycket fram emot att få sätta fart på riktigt, just nu känns det som om vi bara har farit runt och tittat på allt, utan att få något gjort. Jag vet ju att vi måste titta innan vi bestämmer något, vi ska ju faktiskt leva i huset i förhoppningsvis många år framöver.

Jag tänker fota köket i morgon, som det ser ut nu och sen lägga upp bilder vartefter vi kommer någon vart. Det här ska bli så himla spännande!

Nu ska jag nog glida in i vardagsrummet och för en gångs skull sätta mig och titta på TV, behöver koppla av en stund.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits